Centrum & 4-ever alone :/

Heej , är i centrum , typ helt 4-ever alone elr Asså de är ju många här men typ ingen ja känner :/ och issa svarar inte men hon kanske har lektion inte vet jag men aja , kika mig gärna om ni har lust :p hahah Cassi.00 iaf ... Hade träslöjd nyss, håller fortfarande på men min "glob" som jag håller på att göra till min pappigoja , sååå... Jag vet inte vad jag ska skriva mer.. Fins inte så mycket att berätta, skriver efter att jag har ridit iaf! Så skönt med värme nurå :) i love it! Åkte t centrum tsm med Sara .. Men hon gick av mkt tidigare än vad jag gjorde . :/ e nån i centrum? Haha ... Asså kan nån komma på vad man kan göra här?? Men nu ska jag leta efter typ en vakt, hittade en mobil haha lite random hejdå //Cassi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0