Hola amigos!! ❤

Heeiii<3
Idag så gick jag och Jenny ut på innergården i regnet och gick runt, sen efter typ 3 min så kom typ alla killar i klassen och nåra mer ut och typ stängte ner oss (haha vi stängte ner dom oxå) när jag kom hem så var jag genomblöt!! Hela mina ben va blöta och samma sak med mitt hår HAHAHAHA <3
Det va skitkul ! Första rasten så tvingade en av lärarna oss att gå in för att vi vart för blöta HAHAH! Första lektionen idag va elevhälsa , jag och Filippa fick racketspel och det va skitkul! Längtar tills på fredag ! I morn ska jag rida, hoppas att jag får rida magi som jag vill.. Det skulle vara jättekul efter hur det gick förra gången!! Min kille det :D i stället för tt bra långsam så va han jätte pigg! Wihu!
Hejdå // Cassi

Ps: regnet kanske är ganska kul ändå ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0