Kanske låter lite konstig

Heej
Jag vill ha hjälp med en sak Kan ni hjälpa mig?? Jag vill börja jobba om modell. Jag kanske inte är den vackraste på jorden men jag vill iallafall. Jag tycker det är jättekul. Jag skulle behöva hjälp med vart jag ska börja någon stans:/ Skulle vara jättesnällt ifall ni hjälpte mig med det. Jag vill oxå bli proffs fotograf:/ Haha Jag gillar att fotografera och att vara modell. Kan ni tipsa vart och hur jag kan börja modelljobba och hur och vart jag kan börja med proffs fotografering.
Tack för all hjälp jag får:*
Ha en bra eftermiddag
Kram Isabell♡♡

Kommentarer
Postat av: Elli

För att bli modell: Hitta en argentur du tycker verkar bra och hör av dig till dem :)
För att bli fotograf: De e bara att läsa böcker och fota som en galning :)

Svar: Tack Ellie
Cassi & Issa

2013-08-15 @ 16:25:22
URL: http://wirrie-bell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0