Godmorgon<3

Godmorgon våra läsare. Jag,Cassi och Ammi har varit ute med Bubba och Lizz. Det va kallt ute och det dumma var att jag hade ont i halsen när vi gick ut. Men vi hade kul iallafall. Nu ska jag och Cassi gå till Sandra och Micke för att busa och mysa med Bubba och Lizz. Vi har precis ätit frukost och jag drack te för att min halsont skulle släppa. Det gjorde det men nu hostar jag ganska mycket men det gjorde jag innan men det hjälpte lite till hostan också men ändå. Cassi spelar minecraft och hon klagar lite och hon vill spela det på datorn men jag tycker det inte är så roligt. Jag spelar det någon gång om året. Men aja. Nu ska Cassi fota lite med min kamera men asså jag tror nog att hon inte vill gå till Bubba och Lizz. Hon dizzar dom:( Det är inge snällt men vi kan nog ta med mig min kamera så kan hon fota Bubba och Lizz. Men jag ska bara fråga henne om hon vill det men så fort hon får låna min kamera så går hon nog vart som hälst bara hon får fota med min kamera. Jag kommer lägga ut bilder som hon fotade. Men jag ska bara fixa så Cassi får bilderna i hennes dator så får hon lägga ut bilderna.
<3
Jag vill bara säga att jag inte är den bästa på att blogga men jag ska försöka göra så långa och spännande inlägg. Imorgon kommer jag lägga upp lite bilder på hästen jag ska rida imorgon. Men jag tror att jag ska rida Lilleman<3 Lilleman är lite speciel för när han inte tycker om övningen som men ska göra så börjar han slänga med huvudet. Det är lite jobbigt ibland men aja. Lilleman är en hafflinger. Så han ser lite klumpig ut men han ärmin prins på ridskolan iallafall.
<3
Isak är min familjehäst och här är helt underbar. Han är nog den snällaste hästen jag har träffat i hela mitt liv.
 Han är en Islandshäst och han har färgen skimmel. Han är ljusar än på denna bild min det var det första bästa bilden jag hittade på honom. Hon är nog den bästa hästen som finns. Jag saknar när jag satt på din rygg senast men den första Maj kommer du hem igen och då kommer jag aldrig kunna släppa dig igen. Men jag förståg varför vio lämnade bort dig ett tag. Men tur att du kommer hem en månad tidigare. I miss you bby<3:* Pöss på dig:*
BILDERNA ÄR COPYRIGHT!!!

Ha en bra eftermiddag alla läsare:* Pöss på er:*<3
//Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Elli

Du och jag får åka upp till stallet och rida ut/fota någon dag(när han är tillbaka), när det är ljust ute så du får massa bilder att lägga upp här på bloggen :)

Svar: Tack Elli det gör jag gärna med dig:)
Cassi & Issa

2013-03-05 @ 08:07:43
URL: http://wirrie-bell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0