någonting ;)

 
 hej hej !
      sitter och kollar på " the vampire diaries" med isabell.
det är väldigt spännande.vi har missat lite så att vi kollar på sesong 1
och "avsnitt" 20, innan vi började kolla  så gick vi ner till hemköp och
köpte massa frukt:
en appelsin, en röd grape frukt, en omogen mago, en persika,ett päron och
en sharon frukt.
vet inte om det var något med men tror att det bara var det, sen gjorde
vi en fruktsallad.har bilder på mobilen som jag kan lägga ut senare.
den var väldigt god!
vi gjorde (jag gjode den, issa låg i soffan) men iaf
jag gjorde en liten fruktsallad till nisse (min pappegoja)
men han ville inte ha den haha <3 juste dom dära bilderna jag la ut på en pappegoja
typ igår är nisse , glömde skriva att det var jag då men jaja <3
hoppas att ni har haft en bra dag och en bra början på lovet,
kommer skriva mer ikväll men inte just nu <3
eller jag vills kriva mer men kommer inte på vad jag ska skriva <3 är inte så bra
på att komma på vad jag ska skriva :*
haha jag har en stor godispåse brevid mig men jag äter bara fruktsalladen :D
haha fattar inte hur jag inte kan äta godiset i stället för fruktsalladen men ändå
mondag imorn, då sa jag och isabell till stallet för att isabell ska rida, tror att
hon ska rida lilleman<3 en av hennes favorithästar, han har bara stått på sättra i typ 4månader
hejdå ska fortsätta kolla <3 skriver mer i kväll <3 kraaaam Cassi:*
 
 
                 
 
här är Nisse<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0