Sorry<3

Hej ... Förlåt att jag inte bloggade igår eller förrgår, ar inte hunnit i måndags så red issa så jag följde med henne till stallet men hon mådde inte så bra så att hon orkade inte blogga om vem hon skulle ha och så , och igår så var jag i stan och kollade på bio och köpte två iPhone skal och en tröja och någon konstig grej som man bygger ihop sugrör med hahah.
Men iaf idag ska jag åka till stallet och rida, vi har markarbete och jag tror att jag har magi igen :D
Jag ska fråga anna p
Om jag får rida barbacka .
Hoppas jag får det .
Nu sitter jag och kollar på "the vampire daires" den är skitbra!! Fast jag för typ hela tin, den är ganska läskig <3 hahah hejdå bloggar efter ridningen<3
Hejdå // Cassi<3


Kommentarer
Postat av: Ammi

Roooosa tjejen ;) :D

Svar: hahah<333
Cassi & Issa

2013-02-28 @ 07:01:36
URL: http://ammizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0