Heii<3

Idag har jag haft np (nationella prov)
Efter det så hade jag muntlig bokrecention efter det så gick jag direkt till arbetspasset men när jag precis hade lagt upp mina saker på bordet så sa jan att vi fick sluta, det va typ en timme tidigare än vad vi skulle sluta:) jätte skönt! Så jg plockade ihop mina grejor sen gick jag till bussen och tog bussen till gillbo, när jag va på väg upp dig så möttes jag av Sandra och Veronica som jag skulle vara med , sen kom sebbe Benny och James, men vi gick vidare och mötte Felix coffe Felicia och Lara. Dom skulle vi va ta med, killarna gick hem till Veronica medans vi tjejer gick ner till stationen (igen) och dom skulle köpa godis, juste när jag kom fram till själva gillbo skola så kom först Matilda oh sen Fanny och efter det Sanna, fick typ två JÄTTE stora kramar av Sanna och Fanny, hade ju träffat Matilda igår, när jag va i stallet men aja, vi gick ialla fall hem till Veronica och hoppade stutsmatta och körde sanning eller kinka och massa olika saker <3 det var kul i början men sen så höll alla på med sina mobiler utom jag och Veronica som var lite sociala... Jag hittade några gamla bilder på mig, skitsöta<3 haha men bilderna är copyright som vanligt dårå<3 hejdå
Ps: pappa ska göra nån jätte god mat men jag måste sluta hejdå kram Cassi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0