Jippi! It's friday!!<3

Hej!!<3
Idag är det fredag. Jippi!! Jag bakade ju igår så idag ska jag bjuda mina kompisar från skolan. Hoppas dom tycker dom är goda. Det var jättekul att baka. Mina muffins blev jättefina. Ni kommer få bilder på dom sen men inte nu för jag gör detta inlägg via datorn och jag har inga bilder på muffinsarna när dom är klara. Men jag vet inte vad jag ska skriva om men ja det är fredag och sista dagen i skolan. Jippi! Jag slutar kl.13:00 idag:D
Jag säger lycka till med nationella provet idag till alla som går i 6:an. Jag ska snart borsta tänderna och göra mig iårdning för skolan. Jag har bara tre pass idag:D
Jag går i en klass med 6:or även fast jag är en 5:a. Vi har blanade 4 och 5, 5 och 6. Men eftersom 6:orna ska göra nationella prov idag så ska jag bli uppdelad i en annan grupp med 4-5:or. Så ja men nu ska jag borsta tänderna så hejdå ha en bra dag idag. Alla 6:or lycka till med Nationella provet idag.<3
//Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0