Min helg<3

Denna helg har varit underbar. Först igår så hade jag och Cassi blåbärshoppning. Det var skitkul. Precis som Cassi skrev red hon Magi och jag red inte Caslo jag red Carlo;) Hahaha Cassi gjorde bara lite skrivfel men hahah det var ett roligt skrivfel. Men aja det gick skitbra. Jag och Carlo tog och felfria. Cassi och Magi blev också felfria. Dom var jätteduktiga. Om jag inte satt på hästryggen skulle jag ha fotat dom. Efter att jag hade varit på blåbärshoppningen skjutsade vi Cassi hem till henne. Sen åkte jag hem och duschade. För att jag skulle på mello efter. Det var en trevlig kväll. Det var en bra låt som vann men jag vet inte om vi kommer vinna Eruvison song contest (igga stavfelen på namnet). Men jag ville att Anton Ewald skulle komma på en bättre platsering. Det var en jättebra kväll.
 
Sen idag så åkte jag,mamma och Sofia(min lillasyster) till Anna(min ridlärare typ/mammas kompis) för att vi skulle få rida Isak. Anna har Isak just nu för vi lämnade bort honom i 3 månader. Men Isak kommer hem i April. Superglad för det. Sofia fick rida fram Isak. Hon fick rida på volter i skritt och sen skulle hon trava men Isak la sig bara i grisepass(Isak är en Isalandshäst). Sen fick jag rida honom. Det gick jättebra. Jag töltade mest. När vi hade ridigt en stund så fick jag honom att gå i form. Jag är jättestolt över mig själv. Här är lite bilder när jag rider, det kommer mer bilder i ett annat inlägg. Kommer inte årkar inte lägga upp alla bilder idag. Men här är några stycken:
!!!Bilderna är copyright!!!
Det kommer fler bilder sen men jag årkar inte lägga upp fler nu.
Pöss på er ska snart åka och handla med mamma och syrran. Vi höres alla<3
Hejdå<3 Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0