Shoo allihoppa

Shoo! Det blir ett kort inlägg. Jag måste sova men jag vill att ni vet lite om det som hände i stallet.Idag har jag varit i stallet med Cassi och Elza. Idag skukle Elza rida. Hon fick rida Bella. Hoppas att det gick bra för henne. Jag åkte hem när hon red så jag kollade inte. Nu så har jag duschat för mamma sa att jag luktade häst och jag får inte lukta häst i skolan så nu har jag duschat. Eh.... Ja vad ska man skriva men nu vet jag. Jag fottade lite innan pappa kom och hämtade mig.
Bilden blev liggande man hoppas det inte gör något. Men det är en underbar bild på Magi.
Samma här men jag kan tyvärr inte vrida på dom i mobilen. Men det blev en ganska fin bild på Bella också.
Och så fotade jag Fleur. Hon ville inte riktigt vara jätteglad men lite nyfiken är hon iallafall.!!!Obs!!!Bilderna är copyright!!Ja då måste jag sova nu är lite trött men godnaty och sovgott<3Pöss på er<3//Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0