Sjuk

Äntligen är jag frisk:D
Jag har varit sjuk sen i måndags men då visste inte jag att jag va sjuk så jag åkte och red iallafall men jag fick inte rida i onsdag. Men då skulle jag rida Yocker tror jag. Men vi går in och bara hoppar. Eller hur Yocker;) Vi ska över hindrena. Men eftersom Yoker är lite speciel så kommer man inte altid över. Han är lite skygg. Mest om öronen. Han tycker det är kul att hoppa men ha måste lite på ryttaren lite innan han hoppar över.
 
Idag är det andra chansen i melodifestivalen. Jag så ett jätteroligt klipp på svt.se när Erik Segerstedt och Mattias Andréasson sjung tillsammans. Tror jag skrattade ihjäl. Men eftersom Tone Damli skulle åka iväg och vara jury i Idol i Norge. Så Mattias fick hoppa in men det var bara igår så idag är Tone tillbaka.
Länken: http://www.svt.se/melodifestivalen/#./mattias-andreasson-oppnar-for-att-ersatta-tone-damli-igen?&_suid=136224188656107526576317637399
Jag hejar nog på Anton Ewald och Erik Segersedt.
 
//Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0