Väntar

Hej!<3
Just nu är jag i centrum och väntar på att tiden ska gå fortare. Min kompis som jag ska till Sollentuna med slutar halv fyra. Och hennes buss till station går kvart i fyra. Satt jag får vänta länge länge länge. Jag vet inte vad jag ska skriva men idag är det kvinnodagen. Jag vet inte riktigt vad den dagen handlar om men jag vet att det är iallafall för att kvinnor ska få samma rättigheter som killar i andra länder.
Jag sitter på en sittsak i centrum och vill att tiden ska gå fortare. Det känns som om det aldrig kommer att bli halv fyra.




En liten random bild men aja.
Kan tiden gå fortare?? Men aja hejdå ska gå i några affärer tror jag.



//Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0