Bullar , bur och allt möjligt<3

Hej<3
Idag har jag varit os min farmor ganska länge . Det var ganska mysigt , jag målade en kruka som jag har ställt i mitt rum <3 den vart faktist ganska fin! Kan tyvärr Inte lägga ut mån bild för att jag kan tydligen inte lägga ut bilder med mobilen >:( men aja efter det så skjutsade vi hem Isabell och sen så fixade jag nisses bur, gjorde om i buren jätte mycket , medans jag gjorde det så gjorde Alex och pappa bullar :) dom blev jätte goda oh Nisse vart ganska böjd med hans bur (hoppas jag) .
Mej nu myser jag i soffan och ska sluta skiva nu bye <3


Kommentarer
Postat av: Ammi

Finns det ingen app för blogg.se så du kan lägga ut bilder via mobilen? Kolla det =) bullarna var supergoda!!

Svar: jag har appen men det går inte att lägga upp bilder från mobilen för mig :( har försökt massa gånger men det går inte <3 lite synd det, vill ju såklart lägga upp bilder från mobilen , kunde det ett tag men inte längre. vad bra att bullarna blev goda(det tycker jag också) kram Cassi<3
Cassi & Issa

2013-03-18 @ 07:08:17
URL: http://ammizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0