Heeeeeeeeeeei<3

Heeeeej!<3
Jag vet inte vad jag ska skriva men jag längtar jättemycket till på fredag. För då kommer Isak hem:D<3 JIPPI!!!! Jag tror jag kommer få sjukt fina bilder på honom nu när han kommer hem. I helgen kommer han bara vila och lära känna sina nya kompisar:) Jag hoppas att han kommer trivas. Hahahah nu när Isak kommer hem så kommer jag vara mycket i stallet och mina kompisar tycker jag är i stallet hela tiden när jag bara är i stallet 3 dagar i veckan.
Vet inte vad jag ska skriva nu men aja imorgon ska jag vara med Emma. Vet inte vad vi ska göra men aja det kommer vi på imorgon.
Hahah vi kommer säkert va i centrum. Som vanligt men nu ska jag kolla på ett tv-program som är jätte bra om ni undrar vilket så är det CSI.
Föresten jag ska lägga upp en bild i reklamen sen.
Så hejdå och sovgott<3
Kram Isabell<33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0