Heeej<3

Hej<3 
Nu skriver jag ett litet kort inlägg men jag säger bara att jag kommer att inte skriva så jättemycket inlägg på ett tag och Cassi skriver jättemånga men jag ska försöka att skriva så många som möjligt men jag kanske inte årkar skriva satt jag gör en video som jag har gjort men jag gör videos är det för att jag inte årkar skriva eller för det kanske är när jag hoppar ellr rider. Jag kan lägga ut när Cassi rider också om ni vill och det är okej för Cassi. Men tycker ni att jag och Cassi ska skapa ett instagramkonto men om ni tycker det så får ni gärna säga det och så kan jag prata men Cassi. Men då kommer den bara handla om hästar typ och alla bilder är som vanligt copyright och det kommer bilderna som vi kommer lägga ut på insta också vara om vi får skaffa ett konto till. Men jag ska äta om 15min och min dator kommer dör hejdå:) <3
Kram Isabell<33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0