Heiiii<3

Idag har jag varit på Max typ 3/4 gånger-.- första gången så gick jag Ebba och saga ner till Max men när vi kom ner så hade saga tappat 60kr... Så vi fick gå tbx hem t henne och sen gick vi tillbaka , sen så åkte jag till stallet och efter det så åt jag middag på Max med mamma Alex och ubbe.
Jag tog ett orginal mål och en cola, standard hehe ;) det var jätte gått!
Men aja det va tre.
Sen när jag kom hem så var jag tvungen att göra läxan ... :( men efter det så ringde nåra kompizar mig på skype. Så jag pratade med dom i typ 20 min. Haha och nu gör jag typ inget , är trött så ska typ sova snart.. Inatt sovde saga hos mig , vi vaknade 10.30 hehe och typ tio minuter efter så ringde Hayes oss och sa att vi skulle gå hem till Dennis men vi orkade inte så att vi låg kvar och typ sovde och kollade på film. Vi kollade på "ondskan" och den va ganska nice :) den vid typ ett eller nåt så kom Hayes och Kevin helt random och plingar på mig så dom typ va inne hos mig ett tag sen gick dom och då gick jag Ebba och saga ut med Alfons och Mimmi (två hundar) men vi va inte ute så länge. Sen gick vi ner till Max <3 kraaam Cassi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0