Hejhej<3

Hejsan bloggen nu kommer jag inte skriva så långt blogginlägg för jag ska sova nu och jag skriver på mobilen. Men imorgon som för dom flesta är det skola igen. Tråkskolan som man inte vill till för man vill ha lov. Tänk om man hade mer lov än skoldagar. Men tyvärr är det inte så. Men iallafall jag ska ha en bra helg iallafall. Helgen börjar på fedagen då händer inget särskillt men på lördagen ska jag tävla:D Jag hoppas på att jag ska få hoppa Carlo. Det är blåbärshoppning. Och blåbärshoppning undrar ni. Jag ska berätta vad det är. Blåbärshoppnig är en tävling för dom som har tagit märke 2 på stallet. Man får hoppa en bana. När man har hoppat två godskänna så får man vara med och tävla i klubbtävlingarna i stallet.
Efter en bra lördag så på söndag ska vi åka bil i 40min till mammas kompis Anna som har Isak eftersom vi lämnade bort honom. Det berättelsen kan jag ta när jag har dator. Men jag ska få rida på Isak och Brana:D Det ska bli kul:) Men nu måste jag sova godnatt och sovgott<3:* Puss och kram Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0