Hola amigos!

Hola!!
Vet inte vad jag ska skriva... Haha som vanligt då ;) issa kanske k te kommer vara u stallet längre på torsdagar. Men jag vet inte om jag ska det, ett tag kommer jag iaf vara kvar i stallet på torsdagar.. Men jag kanske bara följer med issa ibland, det var väldigt länge sen jag skrev, jag har inte riktigt haft tid att skriva eller helt seriöst så har jag inte riktigt kommit ihåg att skriva för att jag inte riktigt haft tid...
Igår på ridningen så va det teori :( men vi fick välja hästar till nästa månad, eller till nästa vecka , jag valde såklart yoker men jag kommer faktist inte ihåg vem Isabell önskade <3 just nu kollar jag på nån äventyrs film :) den är faktist jätte bra :) min fina Nisse har fått en liten gunga som jag Har gjort ... :) hoppas att han gillar den! Jag tycker faktist att jag borde börja blogga mycket oftare ! Och det ska jag göra men nu ska jag fortsätta kolla på filmen hejdå //Cassi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0