Heei❤

Jag sitter på 534 pvg till centrum där ifrån ska jag ta 532 så att jag kmr t stallet, åket extra tidigt för att jag hade tråkit .. Idag fick jag typ ta spruta för att jag missade den sprutan som jag tog idag för att jag skulle ta en annan spruta då men ska dehär blev komplicerat hahah .. Lyssnar på "me and you" från let it shine , vet Inte vad jag ska skriva mer.. Imorn ska jag bara chilla tror jag, tror att jag ska hem till pappa och vara lite social men Nisse (min fågel)
Åkte precis min pappas jobb haha men hejdå //Cassi❤

Ps: jag HATAR regnet . Fast det är bra att snön försvinner :)

Ps igen xD haha inlägget skulle ha publicerats igår men det gick inte så jg skickar det nu, det kmr ett till inlägg aldeles strax ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0