Hejhej kompiz!

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på jätte längden för att jag har haft ganska mycket att göra, igår så lekte jag issa och Isak på eidlålten (vi ledde han) haha vi gjorde typ små hinder som bommar som han skulle skritta över och slalom halter och lite allt möjligt! Det var jätte kul! Idag så skulle issa få visa Annica (issas mamma) att hon klarade att mocka elr nåt sånt, att hon klarade att ta hand om honnom, efter hon var köar så skulle vi skritta ut i skogen med honnom men det började Inge bra, Isak vände och sprang ner och issa "drog" upp honnom igen och då började han hoppa med frambenen (elr stegra lågt) och sprang ner igen, då hoppade Annica upp med det blev inte bättre men sen lyckades vi få med han i skogen igen, jag fick skritta på volten ist för att skritta i skogen men han var ändå ganska duktig för att inte få anstränga sig , han ska typ på massage imorn , men jaja haha jag satt baklänges och skrittade med han, jag satt i damsadel och lite allt möjligt, men jag lovar att blogga imorn hejdå // Cassi❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0