Nationella prov ❤

Heiii, har nationella prov i no, är klar så att man får hålla på med mobilen, hoppas att det gick bra tror det i alla fall, efter dehär har vi 15 min rast och sen vanligt nationella prov igen i no och sen lunch i typ 75min är inte säker, gick så sjukt bra i går på ridningen!! Så nöjd med både mig och magi, han va skitsnabb och för en gångs skull red jag med sadel , vi hade hoppning wihu ! Nästa gång har vi galoppfattningar och ngt mer , vet inte va jag ska skriva mer, jag red inte yoker för stt jag tyckte att det gick för fort och för att jag inte kände för att rida en jätte osäker häst och när han vart osäker vart jag lite osäker och då vart det inte så kul så då ville jag rida en säker häst och ha kul istället för att rida en osäker häst och inte ha jätte kul! Hejdå // Cassi❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0