På en dag

På en dag har vi gjort 6 inlägg (7med detta). Det måste vara ett rekord för mig. Men iallafall imorgon ska jag lägga upp bilder på Star,Lilleman och Jackpot som jag tog i torsdag. Jag har dom i min mobil och jag tänkte man kanske ska blogga lite varje dag ään mycket någon gång ibland. Hahahah och det ska komma från mig:P Jag har ju inte bloggat på länge på min privata blogg. Men nu ska jag blogga om min hobby satt jag kommer försöka blogga varje dag. På måndagar och onsdagar ska jag (om jag kommer ihåg) fota hästen jag ska rida. Men jag kan berätta att på måndagar rider jag Lilleman<3 och jag ska börja rida Yoker på onsdagar. Det här är Yoker:
(Gammal bild)
 Bilderna är copyright
 
Men iallafall godnatt ska försöka sova nu<3
//Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0