Heeeeei<3

Hej!<3
Idag skulle jag till stallet. Men jag tror att jag kommer. Jag skulle ha Clements(till alla er som tror Clements är en kille tror ni fel hon är en tjej). Lite fakta om Clements:
 
Namn: Clements
Född: 1995
Härstamning: Importerad från Tyskland
Uppfödare: okänd
Ras: korsningsponny

Kom till ridskolan: 26 februari 2008
Mankhöjd: 136,5 cm
 
Hon är en c-ponny. Har tyvärr ingen bild på henne.
 
Jag ska berätta varför jag bara tror jag kommer till stallet. Jag fick jätteont i mitt öra när jag var i skolan. Jag kunde inte jobba för att jag hade så ont. Så min lärare fick ringa till min mamma och berätta det. Men eftersom jag fick en alvedon och gick hem så tror jag att jag kommer till stallet. Jag har läkartid vid kvart i 4 tror jag kommer inte ihåg min mamma vet när. Jag vill att klockan ska bli 11:20 för då skulle jag äta i skolan och jag vill inte äta nu. Satt jag vet inte vad jag ska göra men aja jag får försöka att göra något. Vet någon något man kan göra?? Men det är lite så det ligger till för mig satt får hoppas att jag inte har öroninflamation som min lärare tror att jag kanske har.
Men blää nu blev jag jättegodissugen;) aja vet inte vad jag ska skriva mer hejdå<3 <3
 
Kram ha en bra dag Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0