Godmorgon<3

Godmorgon allihoppa:)
Ni kanske undrar varför jag är uppe så tidigt så är det för hatt igår va jag i skolan i 45 minuter och sen gick jag hem. Jag fick jätteont i örat och kunde inte konsentrera mig. Så vi åkte till doktorn och kollade vad som var fel. Jo jag hade opprerat in rör i öronen för ett år sen. Och de örat jag hade ont i så var det röret på väg ut och jag var röd i örat också men det berodde på att jag var förkyld.
Jag barar längtar till på lördag och söndag men nästa vecka på fredag ska jag och mamma åka och hämta Isak<3 Längtar så jättemycket på att han kommer hem. Jag kommer nog börja med att rida med sadel men om det blir varmare så ska jag rida lite barbacka också. När vi va och hälsade på Isak för någon vecka sen så fick jag rida. Det ligger bilder på det längre ner men jag ska lägga ut mera sen.

!!Bilderna är copyright!!
Men nu ska jag vänta på att jag får äta frukost. Jag ska idag äta tabletterna en timme för eller efter jag har ätit. Men aja hejdå ha en bra dag.
Kram Isabell<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0