Heiiiiii:***

Haiiiiiii<3
Vad gör ni då?
Jag sitter hemma och chillar i soffan, igentligen skulle jag börja kl 08.15 men våran massage va inställd så att jag börjar 09.30 i stället! Wiho! <3
Så skönt! Haha är jätte trött, dig efter skolan så ska jag och issa mötas i Väsby centrum och sen ska vi shoppa! :D Asså jag har märkt att jag skriver typ bara jättekorta inlägg men det är för att jag skriver mäst på mobilen, jag har typ bara bloggat från datan två eller fyra gånger , men sen när jag kommer hem så ska jag lägga ut lite bilder från datan, jag kan inte lägga ut bilder från mobilen det är jätte irriterande men jag ska gå till skolan alldeles strax så att jag måste sluta hejdå ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0