Hejhej<3

Hejhej<3
Idag har det varit en vanlig dag i skolan idag. Jag har kollat på konstig film. Våran NO lärare satte på från A till Ö idag i skolan. Tror hon att vi är 3 år eller?? Aja Det var pinsamt iallafall.
Jag vet inte vad jag ska skriva men jag har varit ganska trött efter skolan denna vecka. Jag sovit lite på soffan efter skolan. Det är ganska skönt att sova;) Jag har haft det kul på rasterna men idag blev jag lite sur på min musiklärare som har gjort om alla musikgrupper. Jag gick i en bra musikgrupp och nu fick alla byta till sina arbetsgrupper. Jag gicck i musikgrupp 2 men sen så bytte dom så man har i arbetsgruppen. Jag hade mysik med 5:or och 4:or men nu ska jag gå med 6:or. Jag tycker det kommer bli pinsamt när vi ska sjunga framför 6:orna. Jag tycker det blir pinsamt framför äldre elever. När jag typ sjöng med i låtarna dom satte på var det inte så pinsamt men nu kommer det vara jättepinsamt.
Just nu har jag inget att göra. Jag fick en bild av min kompis som hon hittade på facebook och då är det en bild från när jag och min syrra åkte till stan för att fotograferas. Så det var jättepinsamt när hon skickade det i en gruppchatt. Men tur att jag så ganska fin ut på bilden.
Jag ska snart gå och göra ingenting men jag ska som sakt försöka blogga på morgonen också men jag kanske kan blogga på någon lunchrast sådär om ni vill ha mer blogginlägg att läsa. Jag hoppas ni tycker våra inlägg är spännande att läsa och roliga. Men jag ska rida imorgon. Eftersom jag inte fick rida förra veckan så är jag glad att det är hoppning imorgon. Jag ska hoppa Yoker. Det ska bli kul. Och Cassis pappa ska komma och fotografera när vi hoppar. det ska bli så kul imorgon.
Jag har tråkigt men snart ska jag sova så godnatt och sov gott.
Pöss på er
//Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0