hejsan<3

bilden är copyright <3
hey<3
slutade skolan kl.15.05 jätte sent för att vara fredag! men jaja efter skolan så gick jag och elza ner till infra city och köpte en var sin ben O jerry .... älskar det!
sen gick vi hem till mig för att vi frös så mycket!! men vi har lixom väldigt tråk , imorn ska jag "tävla"
hoppas att jag får rida clements eller robbin! det skulle vara väldigt chill!  men jag vill hälst rida clements har inte ridit henne på jätte många år , ibland är det ganska bra att vara kort, man får nästan rida alla hästar och växer inte ifrån dom! :D juste vill rida clements för att jag köpte ett  schabrrak till sist jag hoppade blåbärshoppning och det var inte så stort så att det passade magi som jag hopade sist.  clements är inte så stor så att det kanske passar om jag har tur men jonna är ju så snäll så att om mitt schabrak inte passar på den hästen jag ska hoppa så får jag låna ett av henne <3 hon är SÅ snäll , men aja är fortfarande men elza, hon har oxå lite problem med hennes blogg.se app, det går inte att skicka bilder från mobilen ... :( men jaja det får vi leva med .
haha vi sitter och lyssnar på musik. 1D , alltid 1D med elza ;)
vi skulle ha ute jumpa idag men våran jumpalärare sa att marken var för ård för att springa på :(
det var ju så varmt så att man ville ju vara ute men nejnej när det äntligen ät gansja varmt så måste man vara inne och ha teori , taskigt!! maten vr som vanligt inte så god :(   fast den var faktiskt godare än vanligt!!
hatar att hitta gamla bilder så sig själv! min kompis hade hittat bilderpå mig sen i typ 5.an men aja nu ska jag vara lite social men elza ;) hejdå <3
kraaaam Cassi<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0