kläderna jag köpte

hej!
 
idag skulle jag ha slutat kl. 14.40 men våran vikarie släppte oss kl. 14.25 :D jätte skönt för att jag skulle ju till centrum och elza till stallet, hon hade märke två teori.
jag och issa har det på måndagar men då har vi märke tre teori.
 
idag va jag och issa i centrum, jag köpte tre tröjor kommer bild sen.
 
på fredag vill issa att hon och jag ska till centrum , det är tårt tävlig i stallet på lördagen så att vi måte köpa saker som vi ska ha i tårtan. det ska bli jätte kul!! längtar för att efter man ar gjort tårtan så får man ju äta upp hela tårtan (om man vill) hoppas att min och issas tårta blir god! jag ska  fråga mamma och jag och issa får låna en typ sprits av mamma vet inte om det heter så, men man har den för att typ göra grädden fin när man lägger den på tårtan.
 
på söndag är det serie hoppning i stallet, är sjukt taggad! det blir ju första gången jag tävlar!
jag önskade : Magi , Clements och Bella det är ju första gången det är därför jag har valt så lätte hästar.
kommer blogga om vilken häst jag får sen, antingen på lördag eller på söndagen efter tävlingen!
 
juste lovade issa att skriva dehär, issa har det lite jobbigt just nu så att hon ska försöka blogga så mycket hon kan men det är därför det bara jag som har bloggat dom senaste inläggen.
 
men i alla fall nu kommer bilderna på kläderna, bilderna är copyrigt <3
alla kläder är köpta på New yorker. kraam Cassi<3
 
när jag laddade upp bilderna på datan så laddades inte dom två andra bilderna upp. :( jaja sånt händer men här är min favo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0