överlycklig tjej här!

hej!! har ridit yoker och det gick jätte bra! fick massa beröm av anna och yoker
var bara bäst helt enkelt! vi hade volter och nåt mer som jag inte kommer ihåg vad det heter.
det var jätte kul för att yoker var så duktig.
nu har jag äntligen fått reda på vem jag ska tävla. MAGI!!!
anna är bara bäst! jag och issa tror att vi vet hur våran tårta ska se ut men hur den kommer att se ut kommer ni  få veta på lördag. haha hoppas det blir lika bra som vi hoppas att det ska bli.
 
skolan gick oxå bra , första lektionen var teknik. jag är med adam (vi fick inte välja själva) våran bil är lite ful men aja det är bara typ jag som gör allt jobb. men det ser ut som att våran bil har öron HAHAHA! efter tekniken så hade vi lunch jag ebba och jenny gick hem till mig och gjorde en smoothie med mango, jordgubbar, vaniljyoghurt, banan, vet inte om det var något mer, tror inte det men den va jätte god! sen hade vi jumpa, på jumpan så hade vi typ nån hinder bana men man skulle typ vara på en del i fem min och sen byta och om och om igen jag lärde mig att göra bättre rundat än vad jag kunde , förut kunde jag bara lite men nu kan jag helt.
efter det var det slöjd,jag har träslöjd.
på träslöjden sålöder jag en fjärill,för att det var första gången jag lödde så att jag började med nåt lätt!
igentligen löder man fört i sjuan men min träslöjdslärare sa att jag var så duktig så att jag skulle få börja göra det redan :D
 
efter skolan när jag var på väg till bussen så kom jag på att jag hade glömt bussremsan hemma så att jag ringde pappa och han sa att han kommer och hämtar mig ungefär kl tre . han kom och hömtade mig och stjussade mig till stallet. i sallet så följde jag med anna in till ridhuset och hjälpte henne med hennes lektion. sen gick jag och hämtade hjälmen och västen och det .
hejdå //Cassi<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0