Hellu:)

Heii just nu sä sitter jag och kollar på film med Fia, pappa och pappas tjej. Ganska bra film men i början är den ganska tråkig. Jag har sett filmen förut men pappas tjej har inte sätt den. Så vi kollar på den just nu.
Nu så tänkte jag uppdatera lite. I lördags så vet ni typ vad ja gjorde men jag fick inte åka till stan men det gjorde inget.
I söndags så var det chilldag. Jag va med Beccca. Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde.
Och i måndags så va det skola. TRÅÅÅÅKIGT!! Och efter skolan tof jag 3 bussen till stallet.
I tisdag så va jag med kompisar i typ en halvtimme i centrum efter skolan. Sen så när jag kom hem så "pluggade" jag på datorn. Alltid kul att plugga lite om hästar. Hahah
Och idag så red jag igen:) Det gick jättebra. Jag red Carlo och han va underbar idag. I vissa tillfällen hatar jag Carlo och i andra så älskar jag honom. Som idag så älskade jag honom. Han va underbar. Han va nästan som en storhäst i vissa tillfällen. Hans trav va umderbar när vi travade på volt. Asså Omg. Han va underbar. Haha känner att jag säger att han e underbar typ 24/7 Hahah men nu kommer jag inte på något mer att skriva.
Kramizar Isabell♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0