OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMFG!! OMG!! Tror jag håller på att dö. OMG!! Med stora bokstäver och många utropstäcken.
Nu kanske ni undra WTF pratar hon om? Jo du det är så här jag (Issa) fick ett sms av min mamma när jag va i skolan där det stog "Har något kul att berätta för dig ikväll:D". Självklart blir man lite så omg vaddå? 
Så när vi satt i bilen på väg hem efter att jag hade vart med några kompisar och Becca (min kusin).
När vi parkerade så sa mamma typ "vill du veta vad det är?". Typ så sa hon. Jag bara Aa!!!!!
Hon började berätta långsamt. "Jag känner en kompis som du oxå känner" typ så sa hon kommer inte riktigt ihåg.
Jag bara "Aa". Då började hon berätta och då kommer vi till själva grejen blogginlägget handlar om.
"Hon har en häst". Redan då blev det ett leende på mig. Hon vill tävla sm innan hon säljer sin häst. Då började jag bli lite mer spännd på vad hon ska säga. Och hon vill att någon lite mindre ryttare ska tävla och sen om det går bra. Om hon tävlar måste hon komma upp i 6,40 poeng. Då undrar hon om du skulle vilja tänka sig att tävla.
Då sog mitt leende upp till hundra tusen. Jag bara OMG!!!!!!! OMG!!! OMG OMG OMG!!!!!! OMFG!!!!
Jag blev så himla gla satt jag va bara tvungen att lugna ner mig.
Tack så hemskt mycket Annan att jag får tävla din fina lilla häst Brana. Tusen tack.
 
Kram Isabell
Ha en bra kväll:*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0