Åhh!!

Förlåt!! Vet att jag lovade att blogga i tisdags!! Haha nu så ska vi försöka tt ta den långa historien kort!
I tisdags åkte jag och issa till Isak! Det va jätte kul! Issa skrittade han lite och sen så tog vi en kort promis med Isak . Men efter att tag så vart han orolig så vi vände tillbaka till stallet. I dag så åkte vi till stallet ca:08.40/50 Det var jätte jobbigt! Kl: 10.00 så började påskäggsjakten !! Det var skitjobbigt men väldigt kul! Eter det så kom pappa och hämtade mig och så år vi lunch, sen stjussade han mig till stallet igen, när jag skulle rida så gjck det sådär , jag gillar snabba hästar men det gick lite för fort över hindrena! Men jaja hejdå nu är pappa pvg till en dejt så att kag är ensam hemma och sitter och kollar på ensam hemma 2, vilse i new york! Hejdå ❤❤❤
Cassi❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0