Fredag och Lördag

Heej
I fredags hände inte så mycket men jag slutade 13.00 och Cassi typ 15.00. Efter skolan åkte vi till Isak och jag red. Cassi fick vara min ridlärare typ och jag skulle göra som hon sa men ibland gjorde jag inte som hon sa. 
Cassi sov hos mig men hon skrattade typ ihjäl sig när vi skulle sova. HAHAHAHA !
 
I lördags så var vi funkfonärer på en islandshäst tävling. Det var jättekul. På tävlingen den dagen så kunde men bli a-klassade om man kom upp i vissa poeng och så. Dom tävlade i Tölt, Fyrgång och Femgång. Det var kul. Min mamma Annica och mammas kompis Madde var sekriterare (stavning) och jag och Cassi var grindvakt. det innebär att man öppnar en grind, man tar av armbindlarna från dom som har tävlat och går med armbindlarna till insläppet.
Hihi det var kul och vi måste göra det igen någon gång. Men hällst vill jag nog tävla själv ;P HAHAHAHAHA !
 
Det kommer ett till blogginlägg om en stund eller idag förmodligen. Ska försöka att årka gå igenom många bilder. Men det kommer ett idag eller imorron förmodligen
 
Kram Isabell !<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0