heej♡

Hej ska försöka blogga nu på lovet men jag är i full fart med att vara i stallet och att sova(hahaha). Cassi berättade vad vi gjorde igår och idag satt vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag red Clements idag. Hon var jätteduktig. Nästa vecka är det hoppning!!JiiiiiPPiiiiii!!! Jag tror det kommer gå jättebra. Asså jag längtar. Men det är en sak som är jätteirreterande med Clements. Hon ska typ alltid gå på toa-.- asså får lite halvt damp ibland men idag gick hon på toa fyra gånger totalt. Hon kissa innan vi satte upp. Sen bajsa och kissade hon under lektionen och vid avskrittet bajsa hon. hahahh känner mig lite knäpp pratar om hur många gånger Clements gick på toa idag. Hahahha Men snart ska jag nog sova satt hejdå sovgott♡
kram Isabell♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0