Hei❤

Det blir bara ett kort inlägg för att jag kollar på tv med pappa och tänkte vara lite social, idag fick jag omelett till fruckost , min va den första så att den va ganska bränd... Men jag dog inte!! Efter det åkte jag till issa där jag väntade på att hon, hennes mamma och syster skulle byta om till varmare kläder, sen åkte vi till stallet (Isak) jag issa och Sofia gick och hämtade Isak i den leriga hagen :) haha jag tog in han som vanligt, sen borstade vi han i typ 30/40 min sen skulle Sofia rida, medans hon red så gjorde vi gångar från ena sidan ridbanan till andra som vattnet åkte i till diket. Sen red issa och då flottade jag & Sofia lite , sen fick jag skritta av. Efter det så släppte vi typ ut han i hagen och sen åkte vi hem till issa. Där va vi med wilda, becka, Tilda, och lilla Oskar, vet inte om det vs nån mer vi va i skogen .. Till middag åt vi potatis klyftor med fläskfilé och nån sås , bild kommer nedan, bilden är copyright hejdå //Cassi❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0