heiiiiii<3

hej!
Här kommer inlägget jag lovade :)
 
idag har jag inte gjort så mycket, har varit med isabell hela dagen är fortfarande med henne.
vi har mäst fottat, kollat på tv och hållt på med våra datorer idag.
jag har ganska tråkigt eller inte tråkigt men jag kommer inte på något att göra.
just nu sitter jag och bloggar och kollar på bones, okej ni kanske fattar att jag bloggar men ändå.
nån som kan komma på något att göra?
jag och isabell är SÅ sociala, jag sitter med datan i knät och isabell hållerpå med mobilen ... ;)
 
jag vet inte vad jag ska skriva så jag skriver något lite random nu men jaja :)
 
"fakta" om yoker (min favo häst)
yoker är en flugskimmel som har ganska lång päls.
fulla namn: hagens yoker
född:1997
ras. conemara
mankhöjd: 1.40
flyttade till sättra: augusti 2007
yoker är en maxad C-ponny
yoker testades i tio månader innan han köptes.
yoker är ganska ängslig så när man ska borsta eller tränsa eller bara va i boxen så måste
man vara väldigt lugn för att inte skrämma upp honnom <3
 
kraaam <3 Cassi<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0