baaada:D

 moa (min låssas syrra) och jag cyklade ner till norrviken och badade i typ en halvtimme . det var jätte varmt i vattnet och vi badade typ hela tin men vi tängte inte på att typ ta med handuk så vi cyklade hem med två blöta fläckar på rumpan HAHAH men vi klarade oss från massa människor! vi hade så jäkla tur!
 
efter maten så ska jag moa felix och alex kanske cykla net till infra och köpa godis eller nåt sånt, det ska bli jätteått!men jag vet inte hur mycket pengar jag har och för hur mycket jag ska köpa för :/
men lite godis iaf ,
 
förut idag så var vi i centrum och letade efter virkol men det fanns inget i typ alla vi va på , vi va på typ 3/4 stycken men vi hittade inte <3 lite synd, ska ringa katarina (kattis) och fråga om hon vet om vi fick hålla på med 2 hästar sen när vi är i sundsvall , och om vi fick rida och då så ska jag fråga om hon typ hade en ridhjälm i stugan som hon hade när hon va liten, asså om den e kvar! ihoppas de , moa glömde ju sin ridhjälm hemma hos hennes mamma så då får hon låna ägarens hjälm
 
vad ska jag skriva nurå? jag ska blogga sen ikväll om jag hinner när jag ska lägga mig och berätta lite bättre om dagen men snart så ska jag äta ... ses ikväll (förhoppningsvis)
 
Hejdååå <3 Cassi:****                             <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0