heej<3

                                                                                 är de bra med er?
är hos mamma men tog med mig min data hit:)
förut var vi typ på en parkour park i väsby, typ vid väsby centrum ... de va väl ganska kul,något nytt iaf alex träffade en kille i typ 20- års åldern som lärde alex och hjäpte han och tipsade om hur han ska göra för att det ska bli lättare att tex klättra upp på tjocka stora sten rör, jag va ju grym HAHA eller inte men jag kunde iaf göra liite :D
meeen...jag vet faktist inte vad jag ska skriva mer, men är det något som ni vill veta om oss eller något sånt så komentera, anonym eller namn du väljer själv, men kommentera!!!
kika mig: _cassi__
ask: cassiismyname
insta: muppencassi
snapchat: cassi.00  
 
kika, fråga,följ och snapa mig nu! då är du bäst!
har nyss fått reda på att vi ska till gottland i sommar med mamma ubbe alex felix och moa, ska bli ganska kul! vi ska o¨å till typ grönan och ett ställe på gottland som är typ ett vattenland, kommer inte ihåg vad de heter men ändå..
 
vet inte om jag kan bestämma mig om jag ska vara med i bloggen eller inte, jag bloggar ju aldrig men när jag väl kommer igång så fortsätter jag ju ett tag sen slutar jag men asså...jag tycker att det är kul ibland men ibland så känns det som att jag måste blogga, som att jag inte har något val att jag värkligen måste blogga för att ni ska fortsätta läsa det som issa skriver...
 
men nu är det eran tur att hjälpa oss att komma på vad VI ska förbättra med våran blogg! skriv på kik och massa sånt skriv hälst så kik, om ni inte har kik komentera ( ni behöver inte skriva namn)
 
hejdå ska försöka skriva så mycket som möjligt och så fort jag kan!  bye<33 Cassi

Kommentarer
Postat av: Elli

Kan det vara Kneipbyn du ska till(på gotland)? :) Dom har ett vattenland och ett sommarland :)

Svar: så hätte det :) mamma sa det till mig innan men glömde men nu vet jag :D
Cassi & Issa

2013-07-20 @ 09:30:40
URL: http://wirrie-bell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0