hejsan

om det kom upp ett inlägg nyss där det stog typ godmorgon hejsan så var det inte meningen  att publisera, råkade komma åt knappen och då så publiserades det.
 
idag vaknade jag typ kl 09.45 tror jag men dom andra hade redan ätit fruckost så jag fick äta själv men de gjorde inte så mycket... jag åt en vanig macka men de va typ russin och aprikos i men jag visste inte de men de va väl ganska gått men aprikos smaken gillade jag inte jätte mycket.
 
tror att jag har bestämt mig att jag ska vara kvar i bloggen med issa.. även fast jag inte kommer att skriva jätte super duper mycket men lite då och då , hälst minst ett inlägg om dagen! men kanske fler om jag har tråkigt eller om det är någonting som jag antingen vill berätta eller något som är viktigt men ska skriva ikväll oxå!!
 
idag så ska jag och mamma typ desinfektera min ridhjälm för att nåra hästar i vårat stall har fått ringorm, det betydet att dom har fått en sjukdom som gör att dom typ tappar hår på vissa ställen på kroppen ((tror jag , är jätte osäker) men vi ska åka till apoteket och köpa virkon . senare så hade vi tängt att åka förbi hemma hos pappa och hämta mina badkläder och mina stövlar .
 
men nu vill jag hitta på någonting hejdå<33
 
Cassi:**
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah nej det är inte att dom tappar hår på vissa ställen av kroppen.. Dör hahah, dom får som en liten ring som inte har något hår

2013-07-27 @ 13:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0