Sitting in the car:)

På väg till stugan som då ligger i sundsvall , så ska sitta i bild
En ett tag till bara , hahah , vi bästämmde oss idag stt vi skulle de så vi har nyss åkt, försökte skriva på datan som jag har med mig men det gick inte för att de laggade sönder .. Hahah men då fick jag skriva på mobilen ist:)

Idag så åt vi mammas morotsoppa till lunch och ska äta pannkakor till middag, och vi ska säkert äta någonting när vi kommer fram till stugan oxå, hoppas de iaf:)

Tidigare idag så var jag mamma ubbe och moa på stinsen och köpte ngt som vi kunde ha i bilen. Vi köppte en varsin grafittibok för typ 50kr inte så dyrt, vi köpptr dom på panduro, tidigare kostade dom 99 st, men dom låg på ett rea bord.

Hitills har vi kommit till uppsala, haha så inte jätte långt, bara typ 4 h kvar sen är vi framme om de inte är kö . Hoppa att det går fortare!

Ringde och pratade med kattis om dom där hästarna som vi. Skulle typ "passa" men ena hade trampat på en stor sten om jag fattade rätt så att dom fick åka till vetrinären och kommer inte upp dit igen ! Lite synd, hade faktist längtat efter det men aja sånt e livet ...

Men nu ska jag göra ngt annat hejdå
Kraaam Cassi❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0