Heei<3

Heeeeeei<3
Just nu lyssnar jag på "den makalösa manicken". Hahaha jag och Cassi lyssnade på den hemma hos henne igår hahahah vad kul vi har värje gång vi lyssnar på den. Haha. Imorgon har jag och Cassi varit med varandra varje dag denna vecka. Hahahah imorgon är det tävling:D Jag har Bella så jag behöver inte oroa mig för att hon ska vägrar eller att jag ramlar av. Cassi har också en bra häst. Hon har som sakt Magi. Bara längtar tills imorgon.<3
På måndag vet inte jag vad vi ska göra för att på shemat står det teori men Annelie sa att vi ska rida satt jag vet inte vad vi ska göra. Men det ska bli kul. På onsdag har vi vändningar. Inte för att jag förståg vad Anna menar med det men aja det är säkert kul.
NU ska jag se om jag hittar någon bra låt på netflix. Hejdå sovgott
Kram Isabell<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0