Hej<3

Hej idag har jag och issa tävlat! Det gick jätte bra för oss ! Jag hade magi och issa hade Bella. Det va jätte kul! Magi var hätte duktig men på näst sista hindret så snubblade magi på minuter men han rev inte , wiho! Bella nuddade hindret med hennes framhov men hon rev inte häller. Pappa flottade men vet inte om han fick nåt bra fotto när jag hoppade :/ efter jag hade ridit så skulle jag sitta uppe i dommarbåset och skulle ta tid på 70cm och 80cm , när dom hoppade 70cm så att jag där uppe med Ida och när dom hoppade 80cm så va jag där med Matilda , men Ellen va ju såklart där uppe också imorn är det skola va kul, eller inte :/ längtar inte direkt , men sånt är livet .. Efter stallet så kollade jag på en jätte bra film som heter : pojken som ropade varulv, eller tror att den heter så, efter det så kollade jag på "apflickorna" som var väldigt konstig men ändå ganska bra .
Just nu kollar jag på Johan Falk ..
Hejdå //Cassi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0