Lackar lite på blogg.se<3

Hejhej<3
Min blogg.se app funkar inte alltid därför skriver jag nästan Inga inlägg... Skittråkigt! Tycker såklart fortfarande om att blogga och så men jag är inte inne på datan så mycket så att jag får typ skriva på mobilen och det är då den inte funkar så bra , det är oftast när jag ska skriva något och skicka bilder :( jag som gillar att skicka bilder ;)
Men då får jag ju börja att nästan bara skriva text och när jag är inne på datan så kan jag kanske skicka någon bild<3
Just nu sitter jag i bilen och är på bög till skolan , idag slutar jag kl15.05 senaste dagen.... Fredagar borde ju vara dom dagarna då man slutar tidigast!
Ni har gjort mig på så sjukt bra humör! Statistiken har höjts jättemycket !!
:D Tack så jätte mycket!
Men jag måste sluta skriva nu, ska till skolan :(<3
Hejdå kraaam Cassi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0