mäst tävling<3

hey<3
haha vet inte vad jag ska skriva
ska prara med isabell om vi typ kan ha fråge stund på bloggen imorn hoppas hon säger ja för att jag vill det och vi har ju inte haft det någon gång sen vi skaffade bloggen...
och  det var ju inte så länge sen vi skaffade bloggen så att ni kanske har några frågor till mig eler isabell<3
just nu sitter jag och kollar på tv och håller på med datan <3
om ni tycker att vi har gjort jätte lite inlägg så är det för att igår så tävlade vi och jg hade gäster så jag glömde
blogga och isabell tävlade sen åkte hon till mello<3 men det gick jätte bra för båda oss två och på
onsdag så ska jag anmäla mig till serie hoppningen :D woopwoop<3
hoppas bara att det inte är bara jag som har anmält mig soom aldrig har varit med på serie hoppning förut! det hade varit lite pinsamt!!
hahahah!!
kan inte ladda upp bildeer på tävlingen just nu men gör det sennare i dag elller ikväll, imorn är det studiedag ;)
wihu! ska bli skönt ! men det komer vara NP (natinellaprov) i veckan :( i matte :P
orkar inte fler prov!
men jag orkar inte skriva mer  hejdå <333  ///Cassi<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0