Men asså<3

Jaja jag och Cassi är inte så bra på att blogg på senaste tiden som ni har märkt och vi tappar er som läser våran blogg. Det tycker vi är väldigt tragiskt men nu måste jag skärpa mig. Jag ska försöka att göra ett blogginlägg på morgonen och ett på kvällen. Men det är inte det lättaste att komma ihåg att man måste blogga när man har skola. Men jag kan göra ett inlägg med fakta om mig själv och så kanske Cassi kan om sig själv. Asså jag vill inte svika er läsare bara för att jag är mycket i stallet och för att jag har skolarbete. Men låt inte stallet och skolan komma emellan mig och er läsare. Jag tycker det är underbart att ni läser och kanske till och med tyckar att det vi skriver är intressant. Asså jag älskar värkligen er läsare för att ni bygger upp vårat självförtroende att vi får massa sidovisningar och unika läsare. Det är nästan som em dröm man har drömt om länge äntligen händer. Men jag hoppas värkligen ni kommer gilla våra bilder på hästarna,fåglar och allt vi kan hitta på. Men jag ska till Isak på söndag så jag kan ta med mig min kamera. Fast jag ska inte få rida Isak då. För att min syrra ska få följa med och rida på Isak medans jag ska få rida Brana. Så lite mer bilder på Isak kommer komma upp.
Jag älskar er läsare jättemycket men tyvärr måste jag säga godnatt nu. Det vill jag inte men jag e ganska trött själv så det är nog bra att sova lite nu. Godnatt och sov gott alla läsare puss på er.
//Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0