Superbra ridlektion

Asså OMG!!!
Det gick asbra för både mig ocg Cassi. Jag skulle rida Clements för jag frågade Anna i måndags men när jag kommer till stallet är jag uppskriven på LIlleman<3 Lilleman är min andra prins<3 Hahaha Isak är såklart min första prins och sen kommer Lilleman. Men aja tillbaka till ridningen. När ridlektionen börjar är Lilleman inte så avslapnad. Men när vi börjagde med övningarna på volterna började det gå bättre men när vi hade sidvärsrörelser på spåret i första varvet var det jättesvårt för att höger är tydligen Lillemans svåra varv. Men när vi bytte varv va det jättelätt och övningen blev inte så svår som i förra varvet. I andra varvet tycket Anna att jag skulle släppa på tyglarna då gjorde jag det och det gick myckert bättre då också. Asså det var en jättebra ridlektion.<33 Hoppas att Cassi är lika glad som jag. Cassi fick rida sin prins Yoker. Det gick jättebra för henne. Men imorgon ska jag och Cassi åka och handla dekorationer till tårtbakartävlingen på lördag. Vi hoppas att tårtan kommer bli som vi föreställer den. 
På söndag är det ju seriehoppning och som tur var det att jag inte fick Carlo eftersom jag ramlade av honom i måndags två gånger. Men jag fick Bella:D<3 Hon är en häst som hoppar allt. Satt jag fick en bra häst. Men vi ska hoppa 60cm på söndag. Jag och Cassi är lite spännda fast jag är väldigt lugn för att vara tävling. När det är tävling då brukar man bli lite pirrig. Men pirrig är man alltid lite gran men jag är typ aldrig så jättepirrig. Den som är mest pirrig på tävling mellan mig och Cassi är Cassi. Hahah;)<3 Men aja nu ska jag lyssna på musik satt sovgott. 
kram Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0