Hola

Hejsan !
Just nu sitter jag och Cassi i soffan och bloggar och laddare över bilderna från mobilen till datorna. Bilderna jag lovade igår kommer nog idag ist. Jag va så trött igårkväll efter att bara sovit i 5 och en halvtimme. Men bilderna jag lovade kommer i ett annat blogginlägg.
Jag vet inte vad jag ska skriva.
Jo det vet jag visst. Kan ju berätta om halloweenhoppningen igår:)
Jo så här är det. Det va halloweenhoppning på stallet igår och jag red Carlo. Det gick grymt bra om man räknar bort att Carlo försökte bocka av mig på framridningen en gång. Jag va utklädd till typ allt möjligt. Jag hade klänning och vingar. (HAHAHA) och Carlo fick ha en häxhatt. Han vart såååå gullig. Det såg ut som att han hade 3 öron. HAHAHA.
Men ju vet jag inte vad jag ska skriva.
KRAMIZAR Isabell<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0