hola!

nejmen hola, hej eller vad man nu ska skriva...
förlåt för väldigt dålig uppd.jag har helt ärligt glömt bort bloggen ett tag... men iaf ska försöka blogga lite varje dag, men idag har jag varit först hos farmor ett tag , där åt jag farmor och issa ungspannkakor, hennes hund vart väldigt glad när vi kom, samma sak med katten... sen var vi med Rasmus och Jesper, de började med att dom stog & spelade fifa i typ en halvtimme och medans det så gick och kollade i affärer ett tag medans dom typ lite halft letade efter oss, eller snarare kollade lite åt varje håll lite då å då... sen så gick dom runt och följde efter oss, försökte gå i samma takt som mej och isabell... men nu orkar jag inte blogga mera så heejdå kraam Cassandra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0