Godmorgon:)

Just nu har jag astråkigt och ä r typ den ända som är vaken. Jag vaknade kl. 7:37 ganska exakt. Det är astråkigt hemma för typ alla sover och vill inte väcka dom. Elr asså pappa är nu på övervåningen men för typ 20 min va jag den ända som va vaken. Men aja. Idag kommer min dag vara lite att jag är ute och flänger. Först nu kl. 9 ska jag typ vara barnvakt till min syrra i typ en timme. Sen ska jag till kulturhuset med några kompisar. Och efter det ska jag fråga pappa om jag får åka till stan med en annan kompis.
Så ungefär så kommer min dag att se ut. Men om jag inte får åka till stan ska jag fråga min kompis Emma om vi kan göra nått annat. Jag hoppas att jag får åka till stan men jag är inte helt 100% på att jag får men man kan ju alltid fråga:)
jag kommer inte på så mycket att skriva men jag har pisstråkigt och Fia vill ha datorn så jag måste snart sluta skriva. Hemma hos pappa brukar vi bråk om tv:n och datorn. Så Aa vi brukar bråka om teknologik. Tror jag stavade rätt i alla fall.  Men ja. Nu måste jag lämna ifrån mig datorn innan den dör. Haha ger min syrra en datorn som är påväg att dö. HAHA den har 34% batteri kvar. Men aja. Vill ha en egen dator hos pappa men om jag vill ha det måste jag köpa den själv:/ Precis samma om jag vill ha en IPhone. Jag måste köpa den själv. Aja kommer nog aldrig få en IPhone eftersom jag inte har några pengar. hoppas jag får en i julklapp elr present. Viste ni att et är 94 dar kvar till julafton och 105 dar kvar till min födelsedag.
Om ni vill kan det komma upp en lista på vad jag vill ha i julklapp/present. Jag tänker kanske lite tidigt på det man asså aja.
Kramar
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0