Hejsan hopsan

Heii!
Jag kan inte sova!! Är jättepigg!
Just nu så tänkte jag uppdatera lite gran. Nu är det pappa vecka för mig och så.
Igår va jag, Becca och Emma och åt chillbox. Det va jättegott. En utav det godaste sakerna jag har ätit i hela mitt liv.
Imorron händer det inget speciellt. Samma på söndag.
Just nu så ligger jag på min säng och försöker komma på vad jag ska blogga om.
Skolan har ju börjat och så... Men nu på måndag får jag mitt schema:( Orkar inte plugga. Har Nationella prov också:( Aja jag får väll plugga i alla fall om jag ska få A, B eller C. Jag vill helst ha så bra betyg som möjligt.
Jag hoppas att vi kommer få datorer ifrån skolan.
Asså min skolan är weard ibland. Förut sa dom att man får datorer från 4:An. Sen ändrade dom från 7:an och nu kommer 7:an och uppåt få IPad 4 mini. Satt asså jag hoppas sexorna får datorer. Jag jobbar mycke bättre om jag får använda en dator. Okej visst det är bra att skriva för hand också men ändå. Aja min skola är weard när det gäller sånt.
Nu vet inte jag vad jag ska skriva mer.
Asså det är inte bra att somna på soffan...
Ha en bra dag
^Kram Isabell^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0